Arderea grăsimilor pieptului la domiciliu. Cum să arzi grăsimile în 48 de ore


HIIT sau High-Intensity Interval Training este o formă de cardio efectuată la intensitate mare pentru o durată scurtă, cu o fază de repaus la fel de distanțată. Antrenamentele HIIT pentru arderea grăsimilor sunt o modalitate excelentă de a arde cantitatea maximă de grăsime într-o perioadă scurtă de timp. Adică, în HIIT, mușchii sunt lipsiți de oxigen în timpul exploziilor mici ale antrenamentului intens. Acest lucru, la rândul său, ajută corpul să ardă grăsimea chiar și la de ore după ce ați părăsit sala de sport!

Se efectuează pentru a îmbunătăți relieful mijlocului și al părții inferioare a mușchilor toracici. Metoda de implementare: 1.

Iată 15 exerciții HIIT care vor arde mai multe calorii în 4 minute decât ar face 60 de minute de cardio. Sa incepem.

grăsime arzător lipo 6 a ei

Iată un exemplu de rutină de încălzire. Rutină de încălzire Înclinarea capului - 1 set de 10 repetări Rotații ale gâtului - 1 set de 10 repetări Rotații ale umărului - 1 set de 10 repetări Cercuri de braț - 1 set de 10 repetări Rotații ale încheieturii mâinii - 1 set de 10 repetări Rotații talie - 1 set de 10 repetări Rotația gleznei - 1 set de 10 repetări Degete de la picioare - 1 set de 10 repetări Lansare laterală - 1 set de 10 repetări Spot jogging - 3 minute Crunch lateral în picioare - 1 set de 10 repetări Acum că ți-ai semnalat corpul să fie pregătit pentru un antrenament acerb, poți începe exercițiile HIIT.

Am proiectat un antrenament HIIT pentru tot corpul pentru planul de pierdere a grăsimii pe care îl arderea grăsimilor pieptului la domiciliu folosi.

Cum să arzi grăsimile în 48 de ore

Este de 3 sesiuni, constând din 3 runde de HIIT timp de 30 de minute, care vă vor arde grăsimile ca niciun alt exercițiu. Să începem cu sesiunea 1.

  • Gte pierdere în greutate
  • Arta pierderii în greutate
  • Clinica generală Cum să arzi grăsimile în 48 de ore Antrenamentul de 7 minute este excelent pentru arderea grăsimilor și pierderea burții, fiind o opțiune excelentă pentru pierderea în greutate sănătoasă, deoarece este un tip de activitate de intensitate ridicată, care îmbunătățește încă funcționarea cardiacă.
  • Pierde burta gras dr phil

Sesiunea 1 HIIT Runda 1 Toate exercițiile HIIT pe care le faceți în sesiunea 1 ar trebui făcute de 3 ori în această ordine - 1 set de 10 repetări, 1 set de 15 repetări, 1 set de 20 de repetări. De asemenea, finalizați toate exercițiile înainte de a le repeta pentru a doua și a treia oară cu un număr mai mare de repetări.

pierdere în greutate pies

Nu vă odihniți între exerciții. Burpees Burpeele angajează arderea grăsimilor pieptului la domiciliu mușchii din corpul tău.

pierdere de grăsime complexe de la barbell

Ţintă: Vițeii, cvadrișorii, ischișorii, miezul, pieptul, umerii, tricepsul, bicepsul, fesierii și latul. Iată cum să faci un burpee.

15 exerciții HIIT pentru pierderea în greutate și construirea musculaturii

Pași Să presupunem o poziție parțială în gheață. Asigurați-vă că păstrați coloana vertebrală neutră, greutatea pe tocuri, umerii ciupiți pe spate, fesele împinse și brațele în față. Împingeți ghemuirea și atingeți podeaua cu ambele palme. Sprijiniți corpul inferior extinzând picioarele în spate. Păstrați degetele de la picioare flexate pe podea.

Condiții de ardere a grăsimilor

Faceți o împingere. Flectați coatele și atingeți podeaua cu pieptul și apoi reveniți la o poziție de împingere ghemuit. Faceți o săritură de broască aducând ambele picioare lângă palmele dvs. Durată: minute 2. Genunchi înalți Shutterstock Obiectivul principal al acestui exercițiu este de a vă pune genunchii cât mai sus.

🍀Top 9 alimente care ard grasimea de pe corp - Eu stiu TV

Acest HIIT va arde cu siguranță o mulțime de calorii. Țintă: abdominale inferioare, quads, hamstrings, flexori ai șoldului, glute și viței. Iată cum să faci genunchii înalți.

poate sims ul dvs să piardă în greutate sims 3

Pași Stai drept. Păstrați picioarele la lățimea umerilor și priviți drept înainte.

Mersul intensiv pe banda de alergare - 30 de minute; - 20 de minute; Stepper - 10 minute. O caracteristică distinctivă a lui CardioTrans este durata lor.

Săriți, aduceți genunchiul drept în sus și așezați piciorul drept înapoi pe podea. Săriți și aduceți genunchiul stâng în sus și așezați piciorul stâng înapoi pe podea.

Cum să obțineți rezultate mai bune de formare

Faceți acest lucru alternativ și la viteză mare. Ar trebui să pară că faci jogging la fața locului, cu excepția faptului că genunchii sunt mai înalți.

  1. Ce ceai mă poate ajuta să pierd în greutate
  2. Antrenamente pentru arderea grăsimilor - Antrenament la domiciliu Descrierea antrenamentelor pentru arderea grăsimilor - Perioada de antrenament la domiciliu Antrenamentele pentru arderea grăsimilor - Antrenamentul la domiciliu pentru a pierde în greutate este perfect atât pentru bărbați, cât și pentru femei, care doresc să obțină o slăbire rapidă.
  3. Fragmentul hgh 176 191 pierdere în greutate
  4. А с другой стороны -- он проявляет несколько даже болезненное любопытство к моментам, которые мы обычно не обсуждаем между -- Например -- к миру за пределами Диаспара.

Puteți menține brațele întinse în fața dvs. Durată: 2 minute 3. Arde o cantitate imensă de calorii și lucrează la următorii mușchi.

Cum se face antrenamentul de 7 minute

Ţintă: Vițeii, cvadrișorii, hamstrings, aductorii, flexorii șoldului, glute și miez. Iată cum puteți face salturi împărțite sau sărituri lunge. Pași Stai drept cu picioarele depărtate la lățimea umerilor.

pot să pierd greutatea încet

Puneți piciorul stâng în față, mențineți coloana vertebrală dreaptă, flectați genunchii și coborâți. Femurul piciorului drept ar trebui să fie perpendicular pe podea. Săriți și, înainte de aterizare, puneți piciorul drept în față, cu femurul stâng perpendicular pe podea. Săriți și, înainte de aterizare, puneți piciorul stâng în față. Faceți acest lucru la o intensitate mai mare.

Faceți fiecare exercițiu timp de 45 de secunde și arderea grăsimilor pieptului la domiciliu o pauză de de secunde între fiecare exercițiu. Creste de sărituri în sus și în afară Shutterstock Jacks-urile sunt distractive și neobositoare.

Și o mică modificare le poate face exerciții HIIT sau anaerobe.

pierderea greutății cauzei anxietății