Ferma de sănătate pierde în greutate, Mențineți-vă motivația de a pierde în greutate


Fără alimente cauzează pierderea în greutate

Nu vă sabotați pierderea în greutate Când încercați să scăpați câteva kilograme în plus, este important să vă umpleți farfuria cu alimente bogate în nutrienți, cu conținut scăzut de calorii.

Ca parte a unui plan echilibrat de masă, consumul de salată în fiecare zi pentru a pierde în greutate poate fi un mod sensibil și sănătos de a încorpora fructele și legumele în dieta ta.

Natura Umană (2021) - film documentar România

Bacsis Conform ghidurilor dietetice ale USDA, jumătate din ceea ce mâncați ar trebui să constea din fructe și legume. Creșterea aportului poate fi la fel de ușoară ca includerea unei salate de fructe la micul dejun, o salată verde pentru prânz sau umplerea farfuriei de cină cu o salată vegetală.

De ce este importantă densitatea nutrienților? Alimentele dense în nutrienți sunt ambalate cu vitamine, minerale, antioxidanți, carbohidrați complecși, fibre și fitochimicale, cum ar fi beta-carotenul, luteina și licopenul.

ferma de sănătate pierde în greutate mănâncă pentru a accelera metabolismul și pierde în greutate

Pentru a fi considerat dens în nutrienți, alimentele trebuie să fie, de asemenea, relativ sărace în calorii, grăsimi, sodiu și colesterol. Salatele care conțin fructe și legume puternice PFV se încadrează în această categorie și sunt asociate cu rate mai mici de boli cronice.

Studiul, cu scopul de a oferi o claritate a clasificării cu privire la calitatea nutrienților diferitelor alimente din grupul central, a constatat că 41 din cele 47 de legume testate îndeplinesc criteriile PFV. Luați în considerare alegerea alimentelor pentru dieta dvs. Fibra promovează pierderea în greutate Când vă gestionați greutatea, este important să vă restricționați aportul de calorii. Ar trebui să te străduiești să creezi un deficit de calorii sau ferma de sănătate pierde în greutate mănânci mai puține calorii decât arzi.

Reducerea consumului zilnic de energie cu de calorii vă poate ajuta să ajungeți la o greutate sănătoasă, sugerează Institutul Național al Inimii, Plămânilor și Sângelui. Una dintre cele mai bune modalități de a realiza acest lucru este consumând salată în fiecare zi pentru a pierde în greutate.

Practică exerciții localizate

Acest lucru se datorează parțial beneficiilor multiple ale fibrelor din fructe și legume, cum ar fi efectul său sățios. Corpul tău nu poate digera fibrele, deci nu contribuie la numărul total de calorii. Trece relativ intact prin sistemul digestiv, unde acționează ca un agent de încărcare, încetinind digestia și făcându-vă să vă simțiți plin mai mult timp.

Acest lucru poate ajuta la prevenirea supraalimentării și facilitează pierderea în greutate. Citeste mai mult: 19 alimente bogate în fibre - Unii vă pot surprinde! Pe lângă reducerea poftei de mâncare, fibrele contribuie la o bună sănătate digestivă prin normalizarea mișcărilor intestinale.

În plus, vă poate reduce riscul de a dezvolta hemoroizi și boli ale colonului, precizează Clinica Mayo.

Cum să mănânci salată în fiecare zi pentru a slăbi - Sănătate -

O dietă bogată în fibre poate contribui, de asemenea, la reducerea nivelului de colesterol și la protejarea împotriva diabetului și a unor tipuri de cancer.

Alimente pentru salate care ard grăsimi Un studiu clinic din februarie publicat în Analele Medicinii Interne a evaluat beneficiile aporturilor mai mari de fibre pentru pierderea de grăsime, pe lângă faptul că ajută la scăderea tensiunii arteriale și îmbunătățirea răspunsului la insulină. Cercetătorii au descoperit că dietele bogate în acest nutrient erau comparabile cu o dietă mai complicată concepută de American Heart Association în ceea ce privește pierderea în greutate la de participanți supraponderali după 12 luni.

Clinica Mayo sugerează că femeile ar trebui să mănânce cel puțin 21 până la 25 de grame de fibre pe zi, iar bărbații ar trebui să consume între 30 și 38 de grame pe zi.

ferma de sănătate pierde în greutate pierderea în greutate în birmingham al

USDA enumeră câteva exemple de fructe și legume bogate ferma de sănătate pierde în greutate fibre, cu conținut scăzut de calorii, cele mai potrivite pentru salatele dvs. Acestea includ: Sfecla verde - 8 calorii și 1,4 grame de fibre per cană, mărunțită Țelină - 16 calorii și 1,6 grame de fibre pe cană, tocate Starfruit - 33 de calorii și 3 grame de fibre per cană, feliate Varză - 35 de calorii și 4,1 grame de fibre pe cană, mărunțită Broccoli - 27 de calorii și 2,6 grame de fibre pe jumătate de cană, tocate Morcovi - 27 de calorii și 2,3 grame de fibre pe jumătate de cană, feliate Napi - 29 de calorii și 5 grame de fibre pe cană, tocate Spanac - 7 calorii și 0,7 grame de fibre pe cană Kale - 7,4 calorii și 0,9 grame de fibre per cană O modalitate ferma de sănătate pierde în greutate de a adăuga mai multe fibre salatei dvs.

ferma de sănătate pierde în greutate pierdere de grăsime seria tv

Mănâncă-ți salata înainte de mese Dacă scăderea în greutate este obiectivul dvs. Un mic studiu publicat în ediția din februarie a revistei Obezitatea a constatat că participanții care au mâncat salate înainte de o masă de paste au consumat mai puține calorii.

trying to lose weight - Traducere în română - exemple în engleză | Reverso Context

Cercetătorii sugerează că persoanele care urmează dietă ar putea beneficia de consumul de alimente care îmbunătățesc sațietatea pe tot parcursul zilei pentru a-și modera aportul de energie. Deși fructele sunt consumate în mod normal după masă, de obicei ca desert, un mic studiu publicat în noiembrie în Jurnalul internațional de cercetare de mediu și sănătate publică aportul de fructe asociat înainte de masă la un control îmbunătățit al poftei de mâncare datorită densității sale reduse de energie, conținutului scăzut de grăsimi, conținut ridicat de apă și fibrelor alimentare.

După cum observă oamenii de știință, consumul de fructe înainte de masă poate suprima pofta de mâncare și poate ajuta la pierderea în greutate. Obțineți beneficiile verzilor Cu atât de multe legume și fructe delicioase din care să alegeți, consumul de salată în fiecare zi pentru a pierde în greutate oferă numeroși nutrienți pentru a vă menține sănătos.

O salată formată din legume verzi cu frunze furnizează vitaminele A, C și K, beta-caroten, calciu, folat și fitonutrienți.

Mențineți-vă motivația de a pierde în greutate

Mulți dintre acești compuși au proprietăți antioxidante și vă pot ajuta sistemul imunitar să îndepărteze bolile și infecțiile. Pentru a obține beneficiile maxime din acești nutrienți, amestecați-i și includeți o varietate de ingrediente în salată.

Liniile directoare dietetice ale USDA recomandă sări peste ferma de sănătate pierde în greutate iceberg și să alegi verdele de culoare mai închisă și ferma de sănătate pierde în greutate viu colorate pentru cea mai bună nutriție. De exemplu, dintre tipurile obișnuite de salată pe care le-ați putea folosi pentru a forma baza salatei dvs.

Salata verde conține cel mai mult fier la de grame. Salata verde cu frunze roșii este câștigătoare pentru vitamina B6 și K, în timp ce salata verde cu frunze are cea mai mare cantitate de vitamina C, niacină și riboflavină.

Verdele cu frunze roșii și întunecate conțin de obicei mai mulți antioxidanți în comparație cu verdele mai deschis la culoare. Salata verde nu este de obicei o legumă de sine stătătoare.

Puteți adăuga multe alte legume și fructe la o salată pentru un plus de aromă și varietate.

ferma de sănătate pierde în greutate cea mai frecventă cauză de pierdere în greutate inexplicabilă

Afinele și merele, de exemplu, vor crește conținutul de fibre, potasiu și vitamina C. Fii creativ și întoarce o nouă frunză folosind verdele mai neobișnuite pentru un pumn aromat în salata ta. Unele idei sunt năsturelul, rucola, păpădia sau verdeața muștarului, andivele și ierburile proaspete mixte. Nu vă sabotați pierderea în greutate Este ușor să vă transformați salata sănătoasă într-un fel de mâncare bogat în grăsimi, încărcat de calorii, înăbușindu-l cu un dressing greșit.

Aveți grijă la sosurile de salată cumpărate din magazin sau la sosurile de la restaurantele care conțin exces de grăsimi și sodiu. Evitați pansamentele cremoase, cum ar fi ferma, mie de insule, zeița verde și brânza albastră, care pot adăuga până la de calorii în plus pe 2 linguri, conform USDA. Pansamentele fără grăsime s-ar putea să nu fie mai bune, deoarece unele au adăugat zahăr pentru a compensa grăsimea îndepărtată.

Când mâncați afară, comandați dressingul pe lateral și înmuiați furculița în el înainte de fiecare mușcătură de salată. În acest fel, vă puteți bucura în continuare de pansament, dar în cantități mai mici.

Dacă ferma de sănătate pierde în greutate place să mănânci salată pentru pierderea în greutate acasă și îți place să te îmbraci, vinegretele de casă sunt cea mai bună alegere.

ferma de sănătate pierde în greutate l arginin de grăsime

Se amestecă ulei de măsline extravirgin, susan sau ulei de avocado cu oțet și ierburile și condimentele preferate. Sau optați pentru un dressing cremos de casă, cum ar fi dressingul nostru Superfood Tahini Salad, care este încărcat cu o combinație sănătoasă de tahini, ceai verde, ulei de măsline extravirgin, suc de lămâie, usturoi și turmeric.

Acesta din urmă are efecte antiinflamatorii puternice. Evitați toppingurile, cum ar fi brânzeturile grase, nucile cu crustă de miere, slănina sau crutoanele prăjite. În schimb, folosește struguri, nuci sau cereale integrale, cum ar fi orezul brun gătit, quinoa, farro sau orz, pentru a adăuga textură și crocant în salata ta. Semințele sunt, de asemenea, o alegere sănătoasă care nu va înclina cântarul pentru adăugarea de calorii.

ferma de sănătate pierde în greutate pierderea greutății ariului eh

De exemplu, semințele de susan conțin doar 5 calorii pe sfert de linguriță, conform USDA.