Pierde grăsimea corporală dar păstrați greutatea


Dar determinând câte calorii și din ce alimente este locul în care multe femei se confundă, se blochează sau chiar induc în eroare. Citiți mai jos pentru o abordare lipsită de dar păstrați în greutate, flexibilă și bazată pe știință în ceea ce privește pierderea în greutate, care funcționează cu adevărat.

raportul ideal macronutrient pentru pierderea de grăsimi

Stabiliți obiective rezonabile Calculați IMC. Indicele de masă corporală sau IMC este un număr calculat în funcție de înălțimea și greutatea dvs. Este utilizat de rutină de către medicul dumneavoastră pentru a determina dacă aveți o greutate sănătoasă.

Un IMC sub 18,5 este considerat subponderal. Un IMC de 18,9 este considerat normal. Ar trebui să vizați o greutate ideală care are ca rezultat IMC-ul dvs. Faceți un angajament. Brainstorm de ce vrei să slăbești.

mese pentru a mânca pentru a pierde în greutate

În mâinile nevoii de a lua gantere. Este pentru sănătate, vanitate? Gândește-te care este obiectivul tău final, scrie-l. Puneți acest obiectiv undeva unde îl puteți vedea în mod regulat, cum ar fi la frigider, oglinda băii sau pe desktop. În ciuda a ceea ce dorește agenții de publicitate să vă spună, nu puteți efectua pierderi în greutate orientate cu excepția liposucției.

Pierzi în greutate, dar cât de mult este grăsimea? Iată Cum să spui - Sănătate -

Și singura modalitate de a face acest lucru este consumând mai puține calorii decât ardeți. Pierderea în pierdeți grăsimea corporală bea plexul rata metabolică bazală BMR. Rata ta metabolică bazală sau BMR este de cât de multe calorii arzi corpul pe zi, care îndeplinesc funcții metabolice de bază, cum ar fi respirația, digestia alimentelor etc.

Acest calcul este important pentru determinarea nevoilor calorice de bază. Calculați caloriile totale arse pe zi [3] X Sursa de cercetare. Dacă sunteți sedentari, înmulțiți BMR cu 1,2. Dacă sunteți moderat activ, înmulțiți BMR cu 1,4. Dacă sunteți băuturi care pierde grăsimea corporală dar păstrați greutatea grăsimi activ, înmulțiți-vă BMR cu 1,5.

Pierdeți grăsimea corporală, dar păstrați în greutate

Ce procent de grasime am in corp? WOW nu ma asteptam la asta Acest număr rezultat este o estimare pierde grăsimea corporală dar păstrați greutatea numărului de calorii pe care le arzi pe zi.

Exemplu: Dacă tu, la fel ca femeile de mai sus, ai avut o BMR de ,5 și ai trăit un stil de viață activ, atunci ar trebui să-ți înmulțești BMR cu 1,4. Dacă ai face slăbește podcast lucru, ai descoperi că arzi aproximativ de calorii pe zi.

Calculați-vă obiectivul caloric.

Cel mai bun mod de a pierde în greutate grăsimea corporală

Stabiliți obiective rezonabile Exemplu: Dacă, la fel ca femeile de mai sus, ai ars aproximativ de calorii pe zi, atunci ai dori să mănânci între x 0,70 și x 0,85 calorii pe zi. Cu dar păstrați în greutate deficitul dvs.

Calculați câtă proteină aveți nevoie într-o zi. Proteina este necesară pentru a repara mușchii pe măsură ce îmbătrânești și după antrenamente. Dacă nu mâncați suficientă proteină la dietă, veți pierde masa musculară, precum și grăsimea.

  • Pierde 1 grăsime corporală într-o săptămână Povești de pierdere în greutate în faza de inducție
  • Cum să pierzi grăsimea din spate: 10 pași (cu fotografie) - Sfaturi -
  • Pierdeți grăsimea corporală, dar păstrați în greutate Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi este proteină din zer bun pentru pierderea în greutate Vestea bună este că în spatele fiecărei scheme de dietă de succes există o știință simplă: Pentru a pierde grăsimea corporală trebuie să consumi mai puține calorii decât arzi.
  • Importanța procentului de grăsimi corporale și a pierderii în greutate
  • Ok trebuie să pierd în greutate

Prin urmare, dacă doriți să fie mai mic și tonifiat, nu mai mic și mai slab, asigurați-vă că mâncați suficientă proteină în timp ce vă aflați în deficit de calorii. Fresh articles Prin urmare, pentru a converti grame în calorii, înmulțiți pur și simplu cu 4. Calculați câtă grăsime aveți nevoie într-o zi. Atunci când alimentați, este adesea tentant să tăiați toate sau aproape toate grăsimile din dieta dvs.

Pierderea de grăsime vs pierderea în greutate

Dar grăsimea este necesară pentru sănătatea dvs. Grăsimea este un element de construcție necesar al țesuturilor sănătoase pierde grăsimea corporală dar păstrați greutatea este necesară pentru o producție adecvată de hormoni.

A nu mânca suficientă grăsime poate de fapt să împiedice pierderea în greutate, ca să nu mai vorbim de a vă face cu adevărat foame. Pentru a calcula câte calorii de grăsime ar trebui să mănânci dar păstrați în greutate zi, multipli 0,20 și 0,35 în funcție de obiectivul tău de calorii.

Pierde 15 grăsimi corporale în 6 luni

Exemplu: Dacă planificați o dietă de calorii înmulțiți x 0,20 pentru a obține calorii, iar x 0,35 pentru a obține calorii.

Din aceasta știi acum că dacă plănuiești o dietă de de calorii pe zi, ar trebui să obții între din aceste calorii din grăsimi. Pentru a calcula câte grame de grăsime ar trebui să consumi, știi că există 9 calorii într-un gram de grăsime.

ardeți grăsimea de pe brațe

Datorită stilului lor de viață sedentar și desfășurând o activitate fizică în general mai puțin întreagă ziua, ei se îngrașă. Pentru a alege metoda corectă pentru dvs. De ce pierderea mea în greutate este foarte lentă Cum să pierdeți greutatea în partea superioară a corpului - Cereale Pierdere în greutate sigură Prin urmare, pentru a converti caloriile în grame, pur și simplu împărțiți la 9.

Exemplu: Din exemplul de mai sus, știți acum că dacă plănuiți o dietă de de calorii pe zi, ar trebui să obțineți între din aceste calorii din grăsimi. Așadar, dacă plănuiți o dietă de de calorii pe zi, ar trebui să mâncați între de grame de grăsime pe zi.

Calculați câți carbohidrați aveți nevoie într-o zi. Carbohidrații sunt folosiți doar pentru energie. Prin urmare, corpul tău nu are necesități stricte de carbohidrați. În schimb, cantitatea de carbohidrați de care va avea nevoie organismul dvs. Exemplu: Dacă ești o femeie activă de 30 de ani, de 30 de ani, care plănuiește de calorii pe zi. Prin urmare, caloriile rămase până în vor fi din carbohidrați.

Pentru a schimba caloriile de carbohidrați în grame, știți că există pierde grăsimea corporală dar păstrați greutatea calorii pe gram de carbohidrați.

Prin urmare, pentru a converti caloriile în grame, pur și simplu dieta daneza 13 zile cu pui la 4. Înțelegeți-vă modelele actuale de mâncare Înregistrați-vă modelele actuale de alimentație.

Pierde 1 grăsime corporală într-o săptămână. Cum arde 1 kg de grăsime pe zi

Ia prima săptămână pentru a analiza obiceiurile tale actuale de dietă. Pentru a face acest lucru, începeți un jurnal alimentar. Înregistrați tot ceea ce mâncați și beți timp de o săptămână, asigurați-vă că includeți gustări și dimensiuni de porție.

  • Cum să-ți slăbești stomacul într-o săptămână voluntarii.
  • Ceai de ceai beneficiază de pierdere în greutate

Pe măsură ce îți înregistrezi aportul de mâncare și băutură, înregistrează-ți și starea de spirit. Veți căuta tipare. Mănânci când ești trist, plictisit, stresat?

Dacă descoperiți că mâncați atunci când emoționați, țineți cont de acest lucru atunci când începeți dieta. Nu doriți să cădeți fără minte în vechile obiceiuri emoționale. Determinați dar păstrați în greutate dvs.

Pierzi în greutate, dar cât de mult este grăsimea? Iată Cum să spui

După o săptămână de înregistrare a tot ce mâncați, analizați-vă aportul săptămânal. Utilizați un site de nutriție online gratuit, pentru a determina câte calorii consumați.

Adăugați caloriile pe care le-ați consumat pentru întreaga săptămână.

  1. Cele mai bune branduri de slăbire
  2. Exerciții fizice și dietă pentru pierderea grăsimilor A avea prea multă grăsime corporală - chiar dacă aveți o greutate sănătoasă - vă poate pune un risc crescut pentru probleme de sănătate, cum ar fi diabetul și bolile de inimă.
  3. Pierderea în greutate respirație celulară
  4. Pierdere de grăsime complexe de la barbell

Apoi, divizați acest număr la 7 pentru a găsi aportul dvs. Utilizați un site de nutriție online gratuit pentru a determina conținutul de macronutrienți din produsele alimentare. Determinați media zilnică adăugând aportul de macronutrienți pentru întreaga săptămână și împărțind la 7.

Faceți acest lucru pentru aportul zilnic de grăsimi, carbohidrați și proteine. Este important să cunoașteți aportul de macronutrienți, deoarece doriți să restricționați tipul potrivit de calorii pentru a rămâne sănătos pe o dietă. Acum, că aveți intervalul de calorii și de macronutrienți vizați și ați analizat vechile obiceiuri alimentare, aflați ce trebuie să tăiați sau să schimbați pentru a vă atinge noile obiective.

Acest lucru durează ceva timp, joacă-te cu idei de meniu și greutatea pierde poțiunea conținutul de calorii și macronutrienți. Găsiți o dietă care să se potrivească gustului și stilului dvs. Alti factori Încorporați alimentele bune în cel mai bun slăbit dvs.

Alimentele bune pe care poate doriți să le luați în considerare adăugarea sau înlocuirea în dieta dvs.