Pierderea în greutate partea 2


Avertizări Gropițele din spatele inferior, numite și gropițele lui Venus, sunt mici picături în spatele inferior pe care mulți oameni le consideră un semn de frumusețe.

Ce determina scaderea inexplicabila in greutate

Deși se crede că gropile sunt în principal genetice, există și multe persoane care cred că pierderea în greutate și antrenamentul de forță contribuie la aceasta. Acest lucru se datorează în principal faptului că mulți sportivi par să aibă aceste gropițe, ceea ce sugerează că nu sunt pur genetici.

Oamenii care au slăbit mult spun, de asemenea, că scufundările au devenit mult mai proeminente pe măsură ce au slăbit.

Citiți mai departe pentru a afla cum să obțineți fosele de la Venus.

Pierderea în greutate când sunteți gravidă

A calca Partea 1 din 2: Pierderea în greutate Dacă aveți deja gropițe în partea inferioară a spatelui și doriți să le faceți mai vizibile, pierderea de grăsime vă poate ajuta probabil în pierderea în greutate partea 2 sens. Dacă sunteți deja la o greutate sănătoasă, dar nu aveți gropi, pierderea în greutate nu vă va face să le câștigați; probabil că este mai bine să vă concentrați asupra antrenamentului de forță.

Reduceți numărul de calorii pe care le luați. Dacă sunteți supraponderal și aveți o greutate mare în jurul spatelui și taliei, pierderea grăsimii va expune gropile care stau la baza, făcându-le mult mai proeminente. Din păcate, nu există nicio modalitate de a slăbi la nivel local, așa că, dacă vrei să slăbești, trebuie să o faci pe tot corpul. Și faceți acest lucru scăzând cantitatea de calorii pe care o luați în fiecare zi.

Începeți prin a urmări câte calorii consumați. Citiți toate etichetele ambalajului, inclusiv caloriile din sosuri, sosuri, marinate și băuturi. Majoritatea adulților, indiferent de greutate sau de tipul corpului, vor pierde în greutate dacă vor lua aproximativ 1.

O greutate sigură pentru a slăbi pe săptămână este între 1 și 3 kilograme. Nu încercați să slăbiți mai mult de 3 kilograme pe săptămână în timpul dietei.

pierderea în greutate partea 2 pierde aplicația de grăsime corporală

Mănâncă alimente sănătoase care să te facă să te simți sătul. Slăbitul nu înseamnă neapărat că ți-e foame în mod constant. Legumele precum broccoli, morcovi, țelină și sparanghel asigură corpului nutrienții necesari și, de asemenea, vă asigură că vă simțiți plin mai mult timp. Dieta dvs. Pentru a mânca mai puțin pe masă, puteți bea două pahare de apă înainte de fiecare masă.

Faceți fitness cardio. În timp ce exercițiul fizic singur nu vă poate pierderea în greutate partea 2 să pierdeți în greutate, ritmul cardiac crescut permite corpului să ardă mai multe calorii. De asemenea, crește viteza metabolismului, astfel încât să puteți pierde în greutate mai repede.

Încercați să faceți mișcare timp de cel puțin 30 de minute la fiecare cinci zile pe săptămână. Alergatul, ciclismul, mersul pe jos, înotul, dansul și kickboxingul sunt toate exemple bune de fitness cardio.

Ar trebui femeile să se antreneze pentru a pierde în greutate? (partea 2)

Aflați pe care vă face plăcere să o faceți și continuați cu el - astfel nu veți găsi o muncă grea. Începeți un jurnal dietetic. Cercetările au arătat că notarea a ceea ce mănânci te poate face să slăbești mai mult. Asta pentru că devii în plus responsabil pentru ceea ce mănânci.

pierderea în greutate partea 2 regim pt slabit 5 kg

Faceți-vă un obicei să citiți toate etichetele și să măsurați exact ceea ce mâncați. În acest fel, puteți urmări ce mâncați pe zi și câte calorii consumați.

Aplicații precum CalorieTeller și Diet2Go vă pot ajuta pierderea în greutate partea 2 urmăriți aportul zilnic.

Surse de informatie Semne de alarma: pierdere in greutate scadere in greutate involuntara Scaderea inexplicabila in greutate sau slabirea neintentionata — in special, daca este semnificativa sau persistenta — ar putea fi un semn al unei probleme medicale. Despre Este normal sa pierzi notabil in greutate dupa stresul schimbarii locului de munca, dupa un divort sau in urma pierderii unei persoane dragi.

Partea 2 din 2: Antrenament de forță pentru partea inferioară a spatelui Exercițiile din spatele inferior vă pot îmbunătăți aspectul general, vă pot ajuta să creați gropițe Venus, să vă îmbunătățiți postura și să preveniți durerile de spate pe măsură ce îmbătrâniți. Fă exercițiul de supraom.

50 de date despre pierderea în greutate care vă vor surprinde (partea 2)

Acesta este un exercițiu pe care îl puteți face acasă, care vă va consolida partea inferioară a spatelui și nucleul. Începeți prin a vă întinde pe burtă pe podea și întindeți brațele în fața voastră. Folosiți mușchii din spatele inferior pentru a vă ridica pieptul, brațele și picioarele de pe podea.

pierderea în greutate partea 2 svetol regiuni în greutate

Țineți această poziție timp de 30 de secunde, apoi reveniți la poziția inițială. Repetați acest exercițiu de două, trei ori.

Revista care te menține sănătos

Ridicați brațul drept și piciorul stâng, ținându-le paralele cu podeaua. Reveniți la poziția de pornire. Acum ridicați brațul stâng și piciorul drept și reveniți la poziția inițială. Repetați acest lucru pierderea în greutate partea 2 de ori de fiecare parte.

Obținerea de gropițe în partea inferioară a spatelui

Faceți podul de șold. Întindeți-vă pe spate, îndoiți picioarele și puneți picioarele pe podea.

pierderea în greutate partea 2 este cafea decaf un arzător de grăsime

Păstrați brațele în lateral și mâinile pe podea. Folosiți-vă mâinile pentru a vă stabiliza și ridicați încet șoldurile de pe podea până când partea superioară a corpului este în linie dreaptă cu picioarele.

Pierderea mea în greutate - Urmărire - Partea 2; Sfatul Sylvie

Țineți timp de cinci, apoi reveniți la poziția de pornire. Repetați acest lucru de de ori.

Acest exercițiu va ajuta la întărirea spatelui inferior, precum și la antrenarea fesierilor. Dacă pierderea în greutate și antrenamentul de forță nu reușesc, atunci trebuie să vă acceptați corpul și să vă concentrați asupra propriilor atribute pozitive.

Avertizări Aveți întotdeauna grijă atunci când utilizați echipament de exerciții.

Ar trebui femeile să se antreneze pentru a pierde în greutate? Printre altele, antrenamentul de forță vă permite să: Mențineți metabolismul ridicat, în timpul dietei Păstrează masa musculară Arde mai multe grăsimi, atunci când este combinat cu cardio, decât antrenamentul cardiovascular singur Redefiniți-vă aspectul Metabolism Mușchii ard calorii, chiar și în repaus.

Dacă sunteți la o greutate sănătoasă, nu încercați să slăbiți mai mult. Nu mâncați niciodată mai puțin de 1.

pierderea în greutate partea 2 sfaturi ușoare de scădere în greutate de zi cu zi

Ultimele Articole